Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. OBCHODNÍ PODMÍNKY
  3. Poškození zásilky přepravou

V případě poškození zásilky vlivem přepravy postupujte dle uvedených pravidel.

Při viditelném poškození zásilky nezapomeňte při přebírání uvést záznam o poškození do přepravního listu řidiče. Pokud Vám toto nebude chtít řidič umožnit, nikdy zásilku nepřebírejte!

V případě, že je zásilka viditelně neporušena, avšak po rozbalení zjistíte, že zboží je mechanicky poškozené, ihned, nejpozději však do 2 pracovních dnů, informujte odesílatele o poškození.

K tomuto bude po Vás vždy vyžadováno číslo zásilky uvedené na etiketě PPL CZ s.r.o. .

Poškozené zboží včetně poškozeného obalu vyfoťte, se zbožím dále nemanipulujte, nikdy nelikvidujte obal a vyčkejte dalších pokynů ze strany odesílatele nebo doručující společnosti.

V případě nedodržení těchto pravidel nebude možné reklamaci kladně vyřešit. V případě jakýchkoli dotazů kontaktujte naši zákaznickou linku 733 744 741.

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.